شناسهٔ خبر: 179081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای طرح کامل ایمنی در محل ایست بازرسی دلیجان

آشکارسازی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلیجان استان مرکزی از ایمن سازی و آشکارسازی کامل ایست بازرسی دلیجان واقع در محور اصفهان به دلیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، علی اکبر فیروزی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلیجان از اجرای طرح کامل ایمنی برای ایمن سازی و آشکارسازی ایست بازرسی دلیجان در پنج کیلومتری شهر دلیجان از سمت اصفهان خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه طی سال گذشته یک لاین در محدوده ایست بازرسی به این محور افزوده شد، پس از آن اجرای طرح ایمنی آن نیز شروع شد که شامل اجرای جدولکاری برای کانالیزه کردن، نصب ۲۱۲ متر حفاظ بتنی، ۲۵ عدد انواع تابلوهای ایمنی و علائم هشداردهنده، نصب تابلوهای پیش آگاهی و اطلاعاتی، نصب ۱۰ عدد انواع چراغهای چشمک زن و پلیسی سولار، کاشن تانک و تابلوهای صلیبی و همچنین شیار لررزاننده طولی و عرضی اجرا شده است.

به گفته فیروزی برای نگهداری از حریم و ایمنی راه‌های شهرستان انسداد راه‌های دسترسی غیر مجاز به محور دلیجان - اصفهان و دلیجان - سلفچگان نیز انجام شده و دوربرگردان های موجود در محور با نصب انواع تابلوهای ایمنی و علائم هشداردهنده ایمن سازی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلیجان یادآور شد تاکنون ۷۵۰ تن نمک نیز برای فعالیت راهداری زمستانی در راهدارخانه‌ مرکزی دلیجان ذخیره‌سازی شده است.